dinsdag 14 april 2015

Mijn verhaal

Het is allemaal begonnen na een backpackers reis in india per trein waarbij ik merkte hoe lastig het is om aan goede informatie over het reserveren van treinen te komen. Daarom heb ik de websites Indiatrain  en Fijnmetdetrein gemaakt.
Daarna kreeg ik de smaak te pakken en ben ik meerdere startpagina's en websites gaan beheren met als doel :
Goede en juiste informatie voor de bezoekers.

Niet meer , niet minder

Samenwerking , linkruil 
Ik houd me niet bezig met linkfarming of strategische linkbuilding want ik maak websites en pagina's voor bezoekers en niet voor zoekmachines.
Op mijn websites plaats ik graag gratis links naar niet-commerciĆ«le websites zonder dat er een retourlink geplaatst hoeft te worden.
Ook plaats ik gratis een link op mijn sites als er van dezelfde site een goed vindbare retourlink terug geplaatst wordt en de website unieke content bevat die interessant is voor de bezoekers.

Omdat ook commerciƫle websites relevante en goede informatie bevatten maar vaak geen plaats hebben voor retourlinks is het ook mogelijk om een betaalde link op mijn websites te plaatsen. Het tarief is laag omdat ik met de sites en pagina's geen winstoogmerk heb. De bedoeling van betaalde links is juist om alleen samen te werken met serieuze en goede partners!

Naar de tarieven en websites

Vragen? Informatie? Interesse ? Neem gerust contact op met nick_kennis@home.nl

Geen erotiek, geen goksites , geen politiek , geen religie, geen geweld , geen kwetsende of aanstootgevende websites

Geen opmerkingen:

Een reactie posten